02.02.07 15:40
Skriver et nytt innlegg her, og ser at knappen nedenfor sier "Sende".
Det er helt bak mål.
Enten må det stå "Send" eller "Sende?"

Forresten, hadde det ikke vært best å hatt et ordentlig forum her, for sånn som det er nå, så er alle innlegg evig døde når de har havnet som nr 5 på lista.

02.02.07 16:14, Wowi
Det er ikke mange som klager over hvordan dette forumet er utformet. Vi som er her jevnlig, synes at det er bra å ha de nyeste spørsmål godt synlig på toppen. Spørsmålene og svarene er synlige sålenge som det er liv i dem, dvs svar fortsetter å komme. Jeg vil ikke ha det annerledes!

02.02.07 16:34
Jada jada.
Merkelig at det finnes skikkelige forumapplikasjoner i det hele tatt hva, for dette er liksom det beste?

02.02.07 17:01
Also, ich mag dieses minimalistische Forum.
Man sieht schnell, was neues da ist, und man wird nicht abgelenkt von allen möglichen Buttons und Links und was viele andere Foren sonst noch so haben mögen.

02.02.07 17:01
Hei Jada jada,
om du ikke liker forumet er det jo ingen som tvinger deg å delta. Om du leter etter noe fra før er det jo mulig å se det også, jeg skjønner ikke problemet ditt? Jeg kan ikke skjønne at det er galt slik som det. Ingen har sagt at det er det beste, men vi som er her stadig liker det slik og det ser ut til at andre liker det også, eller hvorfor tror du at vi stadig har besøk av både hyggelige svensk, engelsk talende osv.?
Hilsen fra Kristiansand

02.02.07 17:16
Hei,
Jeg liker forumet som det er utformet.
Hilsen fra en flamlender i Brussel, Belgia

02.02.07 18:39
Jeg synes forumet er helt fint, særlig når man tenker på at det er en gratisservice. Funker fint for meg og er morsomt å følge med på.

Redaktørene har sikkert ikke noe imot vennlige henvendelser med konstruktiv kritikk, men surpomper får som regel flere mot seg enn med seg, som du ser her...

Hilsen fra en norsklærer