30.03.08 15:52
Hei Ingeling,
venner som kan høy- og nedertysk og som er glad i Ina Müller,
Inas nye plade er kommet på marked sist fredag. Den som gjerne vil se noe sangene kan se her:
http://www.ndr2.de/pages_video_lib/0,,OID4644306_VID4666294_TYPreallow_LOCint,0...
Man må kopiere hele linjen og sette den i Internetlinjen.
God søndag fra Claus i Kristiansand

30.03.08 16:56
Hei Claus,
mange takk for lenken. Ina er topp!
God søndag til deg også
Daniela

30.03.08 21:34
Hei Claus,
vielen Dank für die lenke, sehr interessant!
Die Wiedergeburt des deutschen Schlagers - habe ich neulich im Spiegel gelesen.

Übrigens: du sagtest neulich, du könntest evtl. kleine Geschichten finden, die in meine Sendung passen.
Sehr willkommen - besonders Lustiges und Freundliches. Ich komme z.Zt. leider eher auf Sarkastisches :-)
Können wir über skype korrespondieren? Meine skype-adresse ist ingeborg_flack

hjertelig hilsen fra Norge til Norge
Ingeling

30.03.08 22:34
Hei Ingeling,
wir können über Skype telefonieren. Ich werde versuchen dich zu erreichen. Ab Mittwoch sind meine Enkeltöchter aus Trondheim bei mir, ich werde es vorher versuchen. Habe z. Zt. viel zu schreiben, ich vergesse dich nicht.
Riktig god kveld fra Claus i Kristiansand

30.03.08 22:41
Hei Daniela,
jeg synes også at Ina er topp. Har opptak fra konserten til 40års konsert. Dessuten har jeg platen: weiblich - ledig - 40. Kan jeg anbefale. Er litt i stilen til Øystein Sunde eller Hans Scheibner etc.
God kveld fra Claus i Kristiansand

31.03.08 11:44
Hei Ingeling,
takk for hyggelig samtale i går kveld. Sender deg adressen til DW. http://www.dw-world.de/dw/0,2142,265,00.html der kan du bestille internetnyhetene. Kan jeg bare anbefale. Noe av det beste jeg vet av nyhetene fra Tyskland. Du har hørt min historie, den er ikke helt fri fra påvirkning.
Fortsatt god mandag fra Claus helt sør

01.04.08 10:26
Hei Claus,
"weiblich - ledig - 40" har jeg også og selv om jeg er ikke enda 40 jeg liker den godt, særlig "Ich ziehe aus". Min mor sier alltid til min far: "Hvis du kaller meg Mutti en dag, så skal jeg ta ut skilsmisse!" :-)
Hilsen
Daniela