27.11.07 20:50
Hallo ihr Lieben,

kann mir jemand bitte den folgenden Text übersetzen?

Du hast jetzt dein Geburtstag, es ist ein Tag, wann alle an dich denken. Auch ich und Karin wollen dir gratulieren. Weil du aber so weit bist, schicke ich dir deine Geschenke jetzt auf einem Bild. Ich messe Geschenke nicht nach Geldwert, ich denke sie aber mit Liebe aus und schenke sie von Herzen.
Es ist ein Wellness-Badetuch für dein Whirlpool in deinem Wintergarten und das Bild ist ein Foto aus unseren Urlaub in Kroatien. Ich wünsche dir nur das Beste, viel Gesundheit und Liebe. Beruflich weiter großes Erfolg und der Rest kommt von alleine ...

Tausend dank dafür .. ganz alleine traue ich mir es noch nicht :-))

27.11.07 21:36
Ein Versuch:
Du har nå bursdag, det er dagen da alle tenker på deg. Også Karin og jeg gratulerer deg. Men fordi du er så langt borte sender jeg gavene på et bildet. Jeg måler gaver ikke på pengeverdien, men jeg oppfinner dem med kjærlighet og gi dem fra hjertet.
Det er et wellness-badehåndkle for boblebadet ditt i vinterhagen og fotoet er fra vår ferie i Kroatia. Jeg ønsker deg bare det beste, god helse og kjærlighet. Forsatt god framgang på jobben og resten kommer av seg selv.

27.11.07 21:51
ein ganz großen Dank für die Übersetzung .. Gruß aus Bayern

28.11.07 20:40
Du har nå bursdag, det er dagen da alle tenker på deg. Karin og jeg gratulerer deg også. Men fordi du er så langt borte sender jeg gavene i form av et bilde. Jeg måler ikke gaver etter pengeverdien, men jeg finner på dem med kjærlighet og gir dem fra hjertet.
Det er et wellness-badehåndkle for boblebadet ditt i vinterhagen og fotoet er fra ferien vår i Kroatia. Jeg ønsker deg bare det beste, god helse og kjærlighet. Forsatt god framgang på jobben og resten kommer av seg selv.

Hilsen Norwegerin

28.11.07 20:40
Du har nå bursdag, det er dagen da alle tenker på deg. Karin og jeg gratulerer deg også. Men fordi du er så langt borte sender jeg gavene i form av et bilde. Jeg måler ikke gaver etter pengeverdien, men jeg finner på dem med kjærlighet og gir dem fra hjertet.
Det er et wellness-badehåndkle for boblebadet ditt i vinterhagen og fotoet er fra ferien vår i Kroatia. Jeg ønsker deg bare det beste, god helse og kjærlighet. Forsatt god framgang på jobben og resten kommer av seg selv.

Hilsen Norwegerin

28.11.07 20:40
Du har nå bursdag, det er dagen da alle tenker på deg. Karin og jeg gratulerer deg også. Men fordi du er så langt borte sender jeg gavene i form av et bilde. Jeg måler ikke gaver etter pengeverdien, men jeg finner på dem med kjærlighet og gir dem fra hjertet.
Det er et wellness-badehåndkle for boblebadet ditt i vinterhagen og fotoet er fra ferien vår i Kroatia. Jeg ønsker deg bare det beste, god helse og kjærlighet. Forsatt god framgang på jobben og resten kommer av seg selv.

Hilsen Norwegerin

29.11.07 12:50
Na, da hatte ich ja immerhin das meiste richtig :)