05.11.07 09:17
Hei, hätte da noch wieder eine Bitte an euch.

Kjell, ich hoffe, du erholst dich gut von deiner Operation und kommst schnell wieder zu Kräften. Hoffentlich hast du nicht allzu große Schmerzen und musst nicht so viele Medikamente nehmen. Torill, ich hoffe, dir geht er auch gut. Ich bin mir sicher, dass du eine fürsorgliche Krankenschwester bist und gut für Kjell sorgst. Aber Kjell, ich glaube, du bist ganz bestimmt kein geduldiger Patient.

Kann ich das so übersetzen?

Kjell, jeg håper du har det godt og du hviler ut av operasjonen og du kommer rask til krefter. Forhåpentlig er smerter ikke så store og du må ikke innta så mye medisin. Torill, je håper at du har de godt også. Jeg er sikkert at du er en omsorgfull sykepleier (eller sykesøster?) og tar deg god av Kjell. Men i den forbindelsene tror jeg at Kjell er gangske sikkert ikke en tålmodig pasient.

Danke im Voraus

05.11.07 12:38
Kjell, jeg håper du har det godt og du blir snart frisk igjen etter operasjonen din. Forhåpentlig er smertene ikke så store og du må ikke ta så mye medisin. Torill, jeg håper at du har det godt også. Jeg er sikkert på at du er en omsorgfull sykepleier og at du tar deg godt av Kjell. Men i den forbindelsene tror jeg at Kjell gangske sikkert ikke er en tålmodig pasient.

05.11.07 13:12
Vielen lieben Dank