20.03.06 21:28
Hei! Jeg fant et par uttrykk til som jeg ikke skjønner:
- selbstgestaltet
- auf meine homepage integrieren
- das Ganze geht unkompliziert über das Internet: man braucht lediglich einen Internetzugang sowie Dateien seiner Grafiken, Logos usw
- von der Lagerhaltung über Produktion, Versand, Zahlungsabwicklung bis zum Kundenservice übernehmen wir alle notwendigen Funktionen, um die individuellen Merchandisingprodukte online zu vertreiben
- Einrichtung und Betrieb eines Shops ist einfach und kostenlos
- an jeder Bestellung verdienst du als Shop-Partner eine frei wählbare Provision
- darüber hinaus sind für jedermann Textilien nach Wunsch mit frei wählbaren Motiven und Schriftzügen zu nahezu jedem Thema erhältlich
- mit wenigen Klicks kann ein Wunschprodukt kreiert und sofort bestellt werden

Tusen takk for hjelpen.Mvh Ole

21.03.06 09:59
jeg prøver!:

1)selvskapet eller selvdannet
2)integrere på hjemmesiden min
3)ikkje peiling :-)
4) å innrede å drive en shop er enkel å kostnadsfri
5) på hver bestilling tjener du som shop-partner en sel bestemt provisjon
6)vanskelig
7) med få klikker kan et ønskeprodukt skapes og bestilles med en gang

21.03.06 10:27, Gerd
21.3.2006 10:21, Gerd
Hei Ole,
ich versuche es einmal, bin aber sicher, dass es viele norwegische oder deutsche Freunde hier im Forum gibt die es besser können als ich. Betrachte diesen Übersetzungs-Vorschlag also nur als eine Übung meinerseits.
1.)sebstgestalten => selvlagt; selvutforme; selvdesigne
selbstgestaltet => selvlagt; selvutformet; selvdesignet
hierbei ist selvlagt mehr selbstgemacht.
2.)Auf meine Homepage integrieren =>integrere i min homepage
3.)Det hele virker / fungerer ved internet: man trenger bare en internet-tilgang og data av dine grafiker, logo o. s. v.
4.)Fra lagerholdet via produksjon, ekspedering, betalingsavvikkelsen til kundeservicen overtar vi.
Vi overtar alt fra lagerholdet via produksjon, ekspedering, betalingsavvikkelsen til kundeservice. Innretning og drift av en (internet)shop lett og gratis (uten omkostninger til deg)
5.)Ved hver bestilling tjener du som shop-partner en fri valgbar provisjon.
6.)Dessuten kan enhver få tekstiler etter sitt egn ønske, fritt valgbar motiver og skriftbilde til nesten hver tema
7.)Ved få klik kan man bestille og skape en ønsket produkt med det samme.
Ha en fin tirsdag
Gerd