04.01.06 23:51
Bitte hoffe das mir jemand helfen kann, komme nicht mehr weiter.

Gruß und Dank im voraus Janosch

Hei!
Takk for din henvendelse til Komplett.no Salg med emnet Ordrenummeret er 11506723. Dette er en automatisk tilbakemelding som bekrefter at din epost er mottatt hos oss og blitt tildelt saksnummer som følger:

Saksnummer: 959006

En av våre konsulenter vil besvare din e-post så snart som mulig. Ønsker du å legge til ytterlige kommentarer eller informasjonen i denne saken, så kan du gjøre dette ved å klikke svar-knappen (Reply) i e-postleseren din. Pass på at du ikke endrer emnefeltet slik at vi kan knytte e-posten din opp til denne saken.

Vennligst ta vare på det tildelte saksnummer (959006) ved videre henvendelser til Komplett.no. Vi benytter dette nummret for å søke frem informasjon rundt din e-post.

Er du på jakt etter status i din ordre kan du gjøre dette ved å logge deg inn via "konto" på våre nettsider www....... Svar på de vanligste spørsmålene finnes også under Ofte stilte spørsmal på www.....

NB!
Dette er ikke en ordrebekreftelse, returbekreftelse o.l, men ett automatisk svar på en e-post sendt i fra din e-postadresse. Videre saksgang vil bli besvart av en av våre konsulenter innen kort tid.

Frem til du hører fra oss igjen ønsker vi deg en riktig god dag!

Med vennlig hilsen

05.01.06 09:27
Der erste Satz klingt etwas merkwürdig ...

Hallo!
Danke für deine Anfrage bei Komplett.no Verkauf mit dem Betreff Auftragsnummer ist 11506723. Dies ist eine automatische Rückmeldung (Antwort) die bestätigt, dass dein E-Mail von uns empfangen wurde und ihr die folgende Berarbeitungsnummer zugeteilt wurde:

Bearbeitungsnummer: 959006

Einer unserer Sachbearbeiter wird dein E-Mail so schnell wie möglich beantworten. Falls du wünschst, weitere Kommentare oder Informationen in dieser Angelegenheit anzufügen, so kannst du dieses tun indem du auf den Antwortknopf in deinem E-Mailprogramm klickst (Reply). Pass auf dass du das Betrefffeld nicht änderst so dass wir dein E-Mail dieser Sache zuordnen können.

Bewahre bitte die zugeteilte Bearbeitungsnummer (959006) gut auf für weitere Anfragen an Komplett.no. Wir verwenden diese Nummer um Informationen betr. dein E-Mail hervorzusuchen.

Bis du auf der Suche nach dem Status deiner Bestellung, kannst du dieses tun indem du dich auf unseren Netzseiten einloggst via "Konto". Antworten auf die gewöhnlichsten (häufigsten) Fragen kann man unter Ofte stilte spørsmål finden unter www ...

Achtung!
Dies ist keine Auftragsbestätigung, Retourbestätigung o.ä., sondern eine automatische Antwort auf dein E-Mail das von deiner E-Mailadresse aus verschickt wurde. Der weitere Verlauf in dieser Sache wird von einem unserer Sachbearbeiter innerhalb kurzer Zeit beantwortet.

Bis du von uns wieder etwas hörst wünschen wir dir einen richtig guten Tag!

Mit freundlichen Grüßen