18.05.10 13:02
Hei, könnt ihr mir sagen wo ich fehler habe? wär super lieb.

Hei dere.
Åssen går det? Hadde dere det fint på pappa sin bursdag og på 17. mai?Dere sa sikkert kjempefin ut i bunadene deres! Synd, at væren var ikke så fint. Jeg husker at det var veldig varmt i fjor på 17. ai. Og sola sknnet hele dagen.
Nå har jeg snart fri i en uke.og da skal jeg til holland med X,Z og Y,igjen. Jeg håper vi får sola tilbake.her regner det siden en uke. Kjempeekelt! Vi skal sove i teltet.hvis det regener,blir det alt for kaldt. Vi camper rett på stranda i Nordweijk. Det er en liten, men fin by. En dag skal vi ta en tur til Amsterdam. Det er hovedstaden fra Holland.
Siden jeg kjenner dere, er det første ferien min, som ikke går til Norge. Men ferien min er alt for kort til å besøke dere. Men neste gangen kommer jeg til Norge igjen. Det lover jeg
Savner dere. Stor klem...

18.05.10 13:59
du hast ein m vergessen 2. oder 3. spalte 15.wort

18.05.10 14:41
1.Zeile: Dere sikkert kjempefint ut
1.Zeile: Synd at været var ikke så fint.
2.Zeile: veldig varmt i fjor på 17. mai. Og sola skinte hele dagen. (Hm, hier geht "skinnet" auch??)
4.Zeile: Hvis det regner
6.Zeile: Men neste gang kommer jeg

Und die meisten Kommas kannst du raushauen. Sowie nach Punkt eigentlich mit Großbuchstaben weiter...

Maria (D)

18.05.10 23:07
Noen tiilleggskorreksjoner:

Dere så sikkert kjempefine ut.

Her har det regnet i en uke.

Det er hovedstaden i Hollland.

Dette er den første ferien min, siden jeg ble kjent med dere, som ikke går til Norge.

Akel (n)

19.05.10 08:22
Synd at være ikke var så fint. (ikke hier nach dem Verb)

19.05.10 08:23
være > været

19.05.10 11:27
Noch mal in Reinschrift:
Synd at været ikke var så fint. (ikke hier vor dem Verb)