27.04.05 02:13
Kann mir bitte jeamnd folgende Tourenbeschreibungen ins Deutsche übersetzen? Danke

FJELLTURAR - TURBESKRIVINGAR.
Sjølv om fjella ser ville og ubestigelige ut er det mange stiar her! Dei enklaste - og dei mest populære turane - har me valgt å beskrive her. Andre toppturar kan for enkelte vere aktuelle, men då vil eg på det sterkaste anbefale å ta kontakt med lokalkjende fyrst (gjerne underteikna). I tillegg til dei turane som her er nemnde vil eg anbefale ein tur langs fossestiane i Gaular. Stien startar ved parkeringsplassen ved Thorsnesstølen (merka) på Gaularfjellet.
1) Menes - Menesstølen - Haravollnipa - Ulvestad
Den lengste av dei beskrivne turane, men kanskje også den flottaste! Ved start på Menes (skilt), merka sti til Menesstølen. Følg høgaste ryggen til Haravollnipa 1405moh. Frå Haravollnipa følg høgaste ryggen nedover retning Ulvestad. IKKJE GÅ NED I DALEN! Halvvegs nede vert stien noko bratt, men godt synleg. 8-10t, hard tur (t/r Menestølen ca 2.5t). Stien er T-merka frå Haravollnipa og ned til Ulvestad.
2) Dragsvik - Tjugatoten t/r
Den mest nytta turstien i Balestrand kommune. Start i byggefelt på oppsida av vegen i Dragsvik. Følg skilt. Godt merka sti til toppen 1098moh. Panoramautsikt mot Fjordane, Balestrand og Sognefjorden. 5t, middels tung.
3) Gaularfjellet - Thorsnesstølen - Sværaskardet - Sværen
Gamle ferdselsvegen mellom Sogn og Sunnfjord. Start ved parkeringsplass like etter høgaste punkt på Gaularfjellsvegen. Tydeleg sti forbi Thorsnestølen og langs vestsida av Skardvatnet 740moh. Minnestøtta etter Hugleik Tungøen som omkom her i 1761 passerast. Nydeleg tur ned Sværaskaret til Sværen. 3t (5t opp), lett tur.
Linda Vibeke Holstad har skrive omtale av driftevegane gjennom fylket. Les utdrag av denne her.
4) Gaularfjellet - Risbotn t/r
Start ved Langestølen (skilt). Tydeleg sti opp lia mot idylliske Risbotsvatnet (fiskekort) 692moh. I sørenden Risbotstølen, som er støl for gardane i Sværen. 4t, lett barnevenleg tur.

27.04.05 07:47
Ich fang mal an.

Bergtouren - Tourbeschreibung
Selbst wenn die Berge wild und unbesteigbar aussehen, gibt es hier viele Pfade! Die einfachsten - und beliebtesten Touren - habe ich ausgewählt, um sie hier zu beschreiben. Andere Gipfeltouren könnten für einzelne Leute interessant sein, aber da würde ich wärmstens empfehlen, mit Leuten Kontakt aufzunehmen, die sich in der Gegend auskennen (gerne underteikna?). Zusätzlich zu den Touren, die hier genannt werden, empfehle ich eine Tour entlang des Wasserfallpfades in Gaular. Der Pfad beginnt beim Parkplatz bei Thorsnestoelen (merka?) auf dem Gaularberg.

1) Menes - Menesstoelen...
Die längste der beschriebenen Touren, aber vielleicht auch die schönste! Beim Start in Menes (Schild), markierter Pfad zum Menesstölen. Folge dem höchsten "Rücken" nach Haravollnipa (1405m über dem Meeresspiegel). Von Haravollnipa folge dem höchsten "Rücken" runter Richtung Ulvestad. GEHE NICHT HINUNTER IN DAS TAL! Auf dem halben Weg nach unten wird der Pfad ziemlich steil, aber gut einsehbar (?). 8-10 Stunden (t/r? Menestoelen ca. 2,5 Stunden). Der Pfad ist T-markiert (?) von haravollnipa und runter nach Ulvestad.

...

Mhm, nicht gerade reinstes Bokmaal, aber auch kein Nynorsk. Vestlandet-Dialekt?

27.04.05 13:00
underteikna = undertegnede = derjenige, der unterschreibt (d.h., der dieses geschrieben hat)

2) Dragsvik - Tjugatoten hin und zurück
Der meistbenutzte Wanderweg in der Gemeinde Balestrand. Beginne im Baugebiet oberhalb des Weges in Dragsvik. Folge den Schildern. Gut markierter Pfad zum Gipfel 1098m üM. Panoramaaussicht in Richtung Fjordane, Balestrand og Sognefjord. 5 Stunden, mittelschwer.

27.04.05 13:03
zu 1)
tr = turretur = hin und zurück
synleg = synlig = sichtbar, erkennbar (der Pfad bleibt als solcher zu erkennen)

29.04.05 11:03
Ich mach mal weiter...

3. Gaularfjellet - Thorsnesstølen - Sværaskardet - Sværen
Alter Durchgangsweg (Verkehrsstr.) zwichen Sogn und Sunnfjord.Fang beim Parkplatz direkt nach dem hoechstem Punkt auf dem Gaularfjellweg. Gut markierter Pfad, der an der Thorsnesstølen und an der Westseite des Skardvatnet (das ist ein See), 740 meter uber dem Meeresspiegel, vorbei fuehrt. Das Denkmal, das an den im Jahre 1761 hier verstorbenen Hugleik Tugoen erinnert, wird passiert. Auf dem Rueckweg eine wunderschoene Tour hinunter zum Sværaskaret nach Sværen. 3 Stunden (5 Stunden bergauf), leichte Tour.

4) Gaularfjellet - Risbotn hin- und rueckweg
Fang beim Langestølen an (ausgeschildert). Gut markierter Weg nach oben (lia???) zum idyllischen Risbotsvatnet (das ist ein See), 692 meter ueber dem Meeresspiegel. Eine Angelerlaubnis wird fuer diesen See benoetigt. (I sørenden Risbotstølen, som er støl for gardane i Sværen. ?) 4 stunden, leichte, kindefreundliche Tour.