13.06.09 15:19
Stichwörter: leiligheten, Suche, søk, Wohnung, Wohnungssuche
Hi,
ich will eine Anzeige bei finn.no einstellen. Da mein Norwegisch noch in den Kinderschuhen steckt wäre es lieb, wenn ihr mir einen Tipp gebt, wo ich gerade aus Versehen Teppiche bestelle.
LG Klaus

PS: Unten habe ich dazu geschrieben, was ich eigentlich sagen will.


Hei,

du har en lys, møblert leilighet området fra Tønsberg eller Nøtterøy?

Jeg er en ingeniør på 35 år fra tyskland. Jeg er en rolig ikke-røyker og betaler sikkert. Jeg skal arbeide i Tønsberg fra første August for 3 til 6 måneder (ideal vaere leie begynnelse en uker tidligere).

Leighliheten kunner koste maks kr 10.000,- inklusive strøm, oppvarming, tilleggskostnader og internett.

Send gjerne bilder av leiligheten og en god beskrivelse av den på e post.

Med vennlig hilsen

Klaus



Guten Tag,
Sie sind Eigentümer einer hellen, möblierten Wohnung in der Umgebung von Tønsberg bzw. Nøtterøy?

Ich bin ein 35 jähriger Ingenieur aus Deutschland. Ich bin ein ruhiger Nichtraucher und bezahle zuverlässig. Ich werde in Tønsberg vom ersten August für 3-6 Monate arbeite (ideal wäre ein Mietbeginn eine Woche früher).

Die Wohnung darf inklusive Strom, Nebenkosten, Heizung und Internet bis zu 10.000 Kronen kosten. Senden Sie bitte Bilder der Wohnung mit einer guten Beschreibung per Email.

Ich freue mich auf Ihre Antwort

Mit freundlichen Grüßen

Klaus

13.06.09 18:00, yemaya de
Mein Vorschlag:

du har en lys, møblert leilighet i området Tønsberg eller Nøtterøy?

Jeg er en ingeniør på 35 år fra tyskland. Jeg er en rolig ikke-røyker og betaler sikkert. Jeg skal arbeide i Tønsberg fra første August og i 3 til 6 måneder (ideal er leiebegynnelse en uke tidligere).

Leiligheten kunne koste maks kr 10.000,- inklusive strøm, oppvarming, tilleggskostnader og internett.

Send gjerne bilder av leiligheten og en god beskrivelse av den på e post.

Med vennlig hilsen

Klaus

13.06.09 20:59