26.03.09 13:49
Hei,
Wie ubersetze ich am Besten 'Ich entschuldige mich fur alle Unannehmlichkeiten, die dadurch entstehen'
Jeg beklager alle fortreder ...
Takk skal du ha

26.03.09 14:03
…also, es taucht doch noch eine Frage auf - ich møchte eine Email-Abwesenheitsnotiz schreiben. So soll sie lauten: In dem Zeitraum von … bis… bin ich nicht im Buro. Die Emails werden in dieser Zeit nicht gelesen, aber nach meiner Ruckkehr schnellsmøglich bearbeitet. Ich entschuldige mich fur alle enstehenden Unannehmlichkeiten.

ich versuch's mal:Jeg er ikke på jobb i den perioden … til… Epost deres blir ikke lest i denne perioden (???)Jeg gjør det fort etter jeg er tilbake. jeg beklager alle fortreder dere har derfor.

26.03.09 14:30
vielleicht:

Jeg er ikke på kontoret i perioden fra … til… E-postene deres blir ikke lest så lenge. Jeg skal svare dem så fort som mulig når jeg er tilbake. Jeg beklager alle fortreder dere har på grunn av min fravær.

26.03.09 14:36
"besvare dem" oder "svare på dem"

26.03.09 18:14
I perioden fra .... til .... er jeg dessverre ikke på kontoret. E-post blir ikke lest i dette tidsrommet, men vil bli besvart
så snart som mulig når jeg er tilbake. Jeg beklager alle ulemper som måtte følge av mitt fravær.