01.05.16 12:22
hei kan nokon hjelpe meg til å oversette denne teksten, eg treng den til ein framføring imorgon.
Sveits
Arealet i Sveits er 41 290 kilometer i andre.
Det er 8 121 830 innbyggjarar i Sveits.
Sveits har tre offisiellle språk, det er tysk, fransk og italiensk.
På tysk blir det kalt Die Schweiz, på fransk: Suisse, på italiensk: Svizzera, og retroromansk som og blir snakka: Svizra, formelt det sveitsiske elsdforbund eller konføderasjonen Sveits.
Sveits er ein forbundsrepublikk i Sentral-europa, og det utgjer ein vestleg del av fjelkjeden Alpane.
Sveits grensar mot Tyskland i nord, Frankrike i vest, Italia i sør og Austerrike og Lichtenstein i aust, og derfor er det ein inlandsstat.
Hovudstaden i Sveits er Bern, og det er den fjrde mest befolkede byen i Sveits. Byen blei grunnlagd i 1191. Bern blir delt i to av elva Aare.
Valuttaen i Sveits blir kalla Schweizer Franken.
Nasjonaldagen i Sveits er første august, og nasjonalsangen heiter Schweizerpsalm.
Flagget til Sveits er raudt med eit kvitt kors i midten.
Samenlignet med Noreg er Sveits eit veldig lite land, men har mange fleire innbyggjarar enn Noreg. Sveits har og ein del fjell, som for eksempel Alpene går gjennom halve arealet til Sveits, sjølv om Alpene går gjennom nabolanda og, så er det Sveits som verkeleg blir dominert av denne fjellkjeden. Sveits er meir eit sletteland, fordi Mittelandet er eit sletteland sentralt i Sveits og det området har ein gjennomsnittshøgde på 400 moh.
Sveits har eit rikt utvalg av gamle kyrkjer. Men det er og andre typer architektur som er veldig turistbesøkte som for eskempel Pavilion d'été à sierre, som bilr sett som ein usynlig arkitektur. Det er eit feriehus bygd oppe i åsene i Sierre, Sveits.
Men og Tschuggen Grand hotel er ein fin plass å reise til. På ein størelse av 5000 meter i andre, har arkitekten Mario Botta laga ein paradis i hjertet av fjellet. Han har laga ein plass der ein kan slappe av og nyte naturen, finne indre ro, eller rett og slett berre kose seg.
Eg valte å ta med dette spaet fordi eg syns den er veldig fin, og veldig spennande.
Det var det eg hadde om Sveits.
her er kjeldenene mine.
Takk for meg.

tusen takk

01.05.16 13:47
Se forumregel 4. Prøv selv å oversette så mye du kan (og ikke lever bare google-oversettelse) så vi rette på feil.

01.05.16 15:35, Mestermann no
Litt av hensikten med å gjøre lekser, er at du gjør dem selv... Ellers lærer du jo ingen ting. Men du kan få hjelp
når du har gjort leksen.

01.05.16 15:58
jaja dte skjønner eg
her har eg prøvd å oversette sjølv, det som star I parantes fekk eg ikkje til.
Schweiz
Die Fläche in Schweiz ist 41 290 km2.
Es ist 8 121 830 Einwohner in Schweiz.
Schweiz haben drei amtlich Sprache, es ist Deutsch, französisch und italienisch.
Am Schweiz bleibe der Land Amt die Schweiz, am französisch Suisse, am italienisch Svizzera, und am retroromanien Svizra, ( formelt det sveitsiske eldsforbund eller konføderasjonen Sveits.
Schweiz ist eine Bundesrepublik in Zentral-Europa, und es betragen ein westlich Teil ab Gebirgen Alepene.
Die Schweiz grenzt an Deutschland im Norden, an Österreich und Lichtenstein im Osten, an Italien in Süden und and Frankreich im Westen.
Die Hauptstadt im Schweiz ist Bern, und es ist der vierte meist (befolkede) Städte im Schweiz. Die Stadt bleibt gegrundlagd seit 1191. Bern bleiben geteilt im zwei am Flüsse Aare.
Der Währung im Schweiz Amt Schweizer franken.
Das Nationaltage ist am erste August, und die Nationalhymne heißt Schweizerpsalm.
Die Fahne ist rot mit ein weiß Kreuz inmitten.
Verglichen mit Norwegen ist Schweiz eine kleine Land, aber habe viele mehr Einwohner auch Norwegen. Schweiz habe eine Teil Berg, zum Beispiel Alpene, welche bedecken halpe Fläche ab Schweiz, (sjølv om alpene går gjennom nabolanda, så er det sveits som virkelig blir dominert av denne fjellkjeden). Mitteland ist eine Ebene zentral im Schweiz, und dem Bereich Durchschnitt Anhöhe an 400 meter nach Meer.
Scweiz ist reich an Auslese ab alte Kirche. Aber es ist andere Type architektur welche ist sehr groß Sehenswürdigkeit, zum Beispiel Pavilion d'été à sierre, zum bleibe erblicken zum ein ubsichtbar architektur. Es ist ein Urlaubhaus gebau nach oben Bergrücken in Sierre, Schweiz.
Aber Tschuggen Grand Hotel ist ein schön Platz zu Färht aus. Ab ein Große ab 5000 m2, Stararchitekten Mario Botta hat eine Paradise in Herz ab der Berg. Er habt gemacht ein Platz wo ein kannst ausspannen und genießen die Natur, Finne Innere Ruhe, oder ganz einfach es sich bequem machen.
Ich Wähle diese Spa wiel ich finde es sehr schön und sehr spannende.
Es war des ich habe ob Schweiz.
Hier ist meine Quellen.
Danke schön.

01.05.16 16:04
jeg skjønner hensikten med lekser, og jeg har høy måloppnåing I tysk men jeg vil vere sikker på orda når jeg skal ha framføring slik jeg har nå, for jeg hadde en altfor kort tekst til min oppnåing sa læraren hva det nå betyr, men tusen takk for tipsa, og jeg prøvde så godt jeg kan til å oversette teksten men jeg føler jeg har noen feil der

01.05.16 16:50, Mestermann no
Ok, fint. Det er endel feil, men meningen er jo at læreren skal danne seg et bilde av hvor du står. Teksten er
noenlunde forståelig. Her kommer etpar forbedringstips:

Du bør slå opp alle substantivene og finne kjønnet på dem. Sveits er for eksempel hunkjønn ("die Schweiz"), mens
"Land" er intetkjøknn ("das Land"). Så bør du bøye dem i kasus så riktig du kan: "in der Schweiz" (dativ).

Pass også på at du ikke blander entall og flertall: Stadt er f.eks. entall, Städte er flertall.

befolket = bevölkert
naboland = Nachbarland

Spør læreren om dere kan jobbe litt med setningsbygningen, altså rekkefølgen på elementene i setningen. Du har
mange steder norsk rekkefølge. Spør også om dere kan jobbe litt med preposisjonene: "om" eller "fra" blir ofte på
tysk til "von". Se på de stedene der du har brukt "ob" og "ab" osv. og prøv å finne riktig preposisjon.

02.05.16 10:46
ok tusen hjertelig takk for hjelpa.