26.03.08 05:02
Guten Morgen,
ich brauche Hilfe beim übersetzen dieses Textes:

-ich melde mich jetzt zum xten Male bei euch per email und keiner antwortet.Ich habe Euch mehrfach gebeten,mir die Lohnabrechnungen nach Deutschland zu schicken,mich über die Zahlung der fehlenden Krankheitstage zu informieren.Es passiert nichts von Eurer Seite.Jetzt bin ich richtig böse und werde mich an die Geschäftsleitung in Oslo wenden,außerdem schalte ich die Gewerkschaft ein.Ich bin enttäuscht,dass Ihr Euch so um ausländische Arbeitnehmer kümmert.Bitte um Nachricht am heutigen zwecks Lohnabrechnung,Krankengeld etc. -

Vielen Dank an Euch,es ist sehr wichtig für mich.

Chrissi

26.03.08 05:03
upps,heisst natürlich - am heutigen Tage -

26.03.08 09:32
Når har jeg skrevet e-poster til dere flere ganger, men ingen svarer. Jeg har flere ganger bedt dere sende lønnsavregningene til Tyskland og å informere meg om betalingen av de manglende sykedagene. Det skjer ingenting fra deres side. Nå er jeg svært oppgitt. Det ser ut til at jeg må kontakte ledelsen i Oslo, dessuten vil jeg koble inn fagforeningen. Jeg er skuffet over at det er slik dere behandler utenlandske arbeidere. Jeg ber om tilbakemelding fra dere i dag vedrørende lønnsavregning, sykepenger m.m.
På forhånd takk, det er svært viktig for meg å få dette i orden.