23.02.10 22:44
Kann mir das jemand überstetzen

Liebe Gerd und Gunnar,
da wir schn lange nichts mehr voneinander gehört haben möchte ich euch nun ein paar Zeilen schreiben. Dass du wieder Oma geworden bist haben wir von deiner Karte lesen können, dazu nochmal herzlichen Glückwunsch. Nun hat ja Solgunn zwei Mädchen und einen Jungen. Hat sie ja sehr viel zu tun mit ihren Kindern und den Tieren. Und Gunnar hat jetzt 4 Jungs. Ich hoffe euch geht es gut, uns geht es enigermaßen. Regina hat sehr viele Schwierigkeiten mit ihren Rücken, es fällt ihr sehr schwer zu laufen, sie muss immer viel pause machen. Ines und Familie geht es gut, Manuel macht auch fleißig seine Uni. Wir hatten dieses jahr einen sehr strengen Winter. Wie war der Winter bei euch? Wir wünschen euch gute erholsame Tage und viel Gesundheit und das wir uns mal irgendwann wiedersehen können. Fühl dich herzlichst gedrückt von deinen beiden Schwestern Regina und Erika und der Rest der familie. viele liebe Grüße.

vielen vieln danke im vorraus

24.02.10 02:47
Ich fang mal an, vielleicht macht ja jemand weiter:

Kjære Gerd og Gunnar,
det er ganske lenge siden vi har hørt fra hverandre. Derfor skal jeg nå skrive noen linjer til dere.
At du har blitt bestemor igjen, det kunne vi allerede lese på kartet ditt. Gratulerer hjertelig med det! Nå har jo Solgunn to jenter og en gutt. Da blir det veldig travelt for henne med barna og dyrene.

24.02.10 06:53
(Berichtigung: kartet > kortet)

Og Gunnar har nå fire gutter. Jeg håper at det går bra med dere, det går passe bra med oss.

24.02.10 13:12
Regina har vondt i ryggen, hun har vanskeligheter med å gå og av og til må hun ta pauser. Med Ines og familien går
det bra; Manuel er en flittig student! Vi har hatt en guffsen og kald vinter. Hvordan har vinteren vært hos dere?
Vi ønsker dere beroligende og avslappende dagerog god helse, og at vi sees igjen. Ta imot en stor og god klem fra
oss til dine to søstre Regina og Erika og resten av familien.
Med vennlig hilsen :-D

24.02.10 14:19
(Berichtigungen: dagerog > dager og; guffsen > guffen)

24.02.10 15:04
Korrektur:Ta imot en stor og god klem fra dine to søstre Regina og Erika og resten av familien.

25.02.10 19:42
ja eg leste nok litt feil på slutten der ja...
jaija... ting så skjer...