05.02.10 13:52
Ich wuerde mich sehr freuen wenn jemand meine Fehler korrigieren koennte.
Danke!

Hva er din motivasjon til å søke denne utdanningen?
Min motivasjon til å søke denne utdanning er at jeg vil jobbe videre med grafisk design og
reklame. Jeg vil bli bedre i å utvikle mine ideer til et ferdig produkt. oppgaver innen
grafisk design og reklame er variert, hver oppdrag eller oppgave har et annet mål, det
blir aldri kjedelig å jobbe med design eller reklame.

Hvilke faglige forventninger har du?
Forventningene mine er at jeg i de to år utvikler mine kunnskaper om programmer som Adobe
Photoshop, Illustrator og InDesign. Jeg vil lære mer om typografi og farger. Jeg vil
prøve meg med realistiske oppdrag og øver på å presentere mine arbeid. Jeg forventer at
jeg får lært mer teori og lærer å bruke den.

05.02.10 19:44
Min motivasjon for at jeg søker denne utdanningen er at jeg vil jobbe videre med grafisk design og reklame. Jeg vil bli bedre i å utvikle mine ideer til et ferdig produkt. Oppgaver innefor grafisk design og reklame er variert, hver oppdrag eller oppgave har et annet mål. Så derfor synes jeg at det aldir blir kjedelig å jobbe med design eller reklame.

Die andere Tekst ist nach mir zusagen gut.
Du kannst gut schreiben aber das semantische ist bei deine norwegisch noch nich so ganz. Viel erfolg in derdie das ausbildung.